copypast_protection

vrijdag 19 juli 2013

Zachtjes..





Ik heb de hele dag gewerkt en ben nadien nog even langs de fitness gegaan. Helaas waren de douches stuk, zodat ik in men bezwete kleren naar huis moet. Als ik thuis kom, wil ik uiteraard snel even de douche in. Ik gooi men T-shirt alvast de wasmand in en loop richting de slaapkamer. Op de deur hangt een briefje: "Liefste, niets schrikken als je me vindt. Op het nachtkastje ligt een briefje met meer uitleg. ;-) Xxx"

Ik doe de deur open en zie haar liggen op bed. De gordijnen zijn dicht, maar rondom het bed staan tientallen kaarsen die een heerlijke geur verspreiden en de kamer voorziet van romantische gloed. Daar ligt ze dan op haar rug. Roerloos en halfnaakt met enkel een rood slipje aan. Armen en benen gespreid en met lederen boeien vastgemaakt aan kettingen die naar de hoeken van het bed gespannen zijn. De boeien zijn vastgeklikt met kleine slotjes waarvan de sleutels op het nachtkastje liggen. Haar ogen zijn bedekt met een lederen blinddoek. In haar mond zit een zwarte ballgag waarop je de afdruk van haar rode lippenstift kan zien. Het wordt me nu stilaan duidelijk dat zij zichzelf zo voor mij heeft klaargelegd...

Op het nachtkastje ligt een rijzweepje met daarnaast een briefje. "Liefste, gisteren vertelde ik je mijn diepste fantasie, vandaag hoop ik dat je hem werkelijk maakt! Xxx"

Inderdaad, gisteren was ze heel oprecht en heeft ze verteld wat haar fantasie was. Ze wou dat haar polsen en enkels vastgebonden waren en met een rijzweepje op haar kont geslagen worden om nadien hard genomen te worden. Uiteraard ben ik aangenaam verrast door deze "vondst" en bereid om alles te doen om haar fantasie werkelijkheid te maken. Maar ik ga het haar niet zomaar cadeau geven.

Ik was heel stil de kamer binnengelopen zodat ze volgens mij nog niet besefte dat ik al naast haar stond. Rustig zet ik me op bed en zie ik een kleine rilling door haar lichaam gaan. Ze weet nu dat er iemand in de kamer is en om haar gerust te stellen fluister ik haar naam in haar oor. Ze kan het niet laten om even te kreunen, zo opgewonden is ze al.

Met mijn vingers streel ik haar gezicht. Langzaam ga ik naar beneden, langs haar hals, sleutelbeen en zo naar het midden, tussen haar prachtige borsten richting haar buikje. Met mijn vinger draai ik even een rondje in haar navel en zak verder af tot aan haar slipje. Ik steek één vinger onder de rand en trek het een beetje omhoog, maar laat het dan weer schieten. "Nog even wachten schatje", fluister ik in haar oor en bijt zachtjes in haar oorlel. Ik geef haar een kusje op haar wang, haar voorhoofd en op haar lippen rondom de ballgag. Ze kreunt zacht en ik merk dat ze steeds meer opgewonden geraakt.

Vervolgens geef ik haar een kus in haar hals, op haar beide schouders en zak af naar haar borsten. Eerst de rechterborst waarna ik zachtjes in haar tepel bijt. Opnieuw gaat er een rilling door haar lichaam en ontsnapt er een kreun. Dan de linkerborst. Eerst geef ik een paar kusjes en nadien draai ik een paar rondjes met mijn tong rond haar gepiercete tepel. Ze kronkelt in haar boeien en kreunt zachtjes.

"Zullen we verder gaan?" Fluister ik in haar oor.
Ze knikt en kreunt “uhu”.

Ik ga verder met kusjes geven op haar buikje. Niet één of twee, maar tientallen... Ik kan het ook niet laten om af en toe even te bijten, tot haar groot plezier. Ter hoogte van haar slipje stop ik en fluisterde in haar oor: "Nog even wachten schatje". Ze zucht en vind dit duidelijk jammer, maar ik begin haar opnieuw kusjes te geven op haar linker voet en ga zo traag aan naar boven. Als ik aan haar knie ben, ga ik verder aan de binnenkant van haar dijen tot aan haar slipje en stop opnieuw. Ze beweegt haar heupen naar me toe, maar ik begin gewoon opnieuw met kusjes te geven op haar rechtervoet. Zoals bij de andere kant ga ik wederom langzaam naar boven tot aan de knie om nadien verder te gaan langs de binnenkant van haar dij en stop weer aan haar slipje. Met mijn vingers wrijf ik over haar poesje en voel dat ze al erg nat is. Ze heft haar kont omhoog, duwt haar poesje tegen men hand en laat een kreun ontsnappen.

"Ik had toch gezegd dat je moest wachten schatje? Misschien moet ik je even aan iets anders laten denken" Ik duw haar met men hand terug naar beneden en ze slaakt een zucht. Ik neem één van de kaarsen naast bed en hou deze boven haar buikje. Geleidelijk kantel ik de kaars en laat het kaarsvet op haar lichaam vallen. Ze schrikt enorm en door haar ballgag klinkt een gilletje. "Dat komt ervan als je niet goed luistert schatje!", zeg ik plagend.

Ik beweeg de kaars verder over haar lichaam richting haar benen. Boven haar linkerdij kantel ik de kaars opnieuw. Ze kreunt hevig en kronkelt in haar boeien, maar ze kan geen kant op. Dan ga ik met de kaars over haar rechterdij en doe het opnieuw. Ik vind het heerlijk hoe ze volledig machteloos kin haar boeien kronkelt en merk op dat ik ondertussen in men jeans ook behoorlijk opgewonden ben geworden.

Ik voel met men vingers aan haar slipje en merk dat ze nog natter geworden is. "Zo, jij geniet hier blijkbaar van?" Fluister ik in haar oor. Ze knikt en kreunt vredig. Ik streelde haar wang en kus haar op haar voorhoofd. "Je zal toch nog even moeten wachten lieverd" fluister ik.

Ik neem een nieuwe kaars en hou deze boven haar rechterborst. Langzaam kantel ik de kaars opnieuw en laat het kaarsvet neerkomen op haar tepel. Ze kreunt hevig en met haar handen grijpt ze de kettingen vast en trekt eraan, maar er komt nauwelijks beweging in. Dan de linkerborst. Eerst geef ik een kusje op haar gepiercete tepel en dan laat ik er opnieuw het kaarsvet over lopen. Heerlijk hoe ze kreunt en kronkelt. "Dit doe je heel goed schatje. Ik ben trots op je."

Ik neem de sleutels van het nachtkastje en maak de boeien van haar enkels los van de kettingen. Meteen maak ik beide boeien strak aan elkaar vast en doe nadien hetzelfde met haar polsen. "Draai je nu maar om schatje. Het wordt tijd dat we de achterkant van jou lichaam ook wat aandacht geven, vind je ook niet? Fluister ik plagend in haar oor. Ze jammert, maar draait zich gewillig om. Ik maak haar boeien boven haar hoofd vast aan het bed en doe hetzelfde met haar voeten onderaan. Teder streel ik met mijn hand haar lichaam. Startend aan haar rechterbeen en zo langs de binnenkant langzaam naar boven. Ze draait haar hoofd naar de zijkant en ik kus haar op haar wang.

Ik neem het rijzweepje van het nachtkastje en leg het uiteinde tussen haar schouders. Treuzelend strijk ik het over haar lichaam naar onder, over haar armen en haar benen en stop op één van haar billen. Met het topje ga ik even onder het slipje en laat het dan weer los. Ik leg het zweepje op haar rug en ga met men vingers onder de zijkanten van het slipje. Langzaam schuif ik het van haar billen naar beneden en laat het op haar enkels rusten. "Zo veel beter, vind je niet?" Fluister ik in haar oor. Een heerlijke kreun weerklinkt. "Maar omdat je zojuist niet erg goed geluisterd hebt, ga ik je nog 10 keer met dit rijzweepje op je billen slaan en ik wil dat je ze allemaal dat je meetelt." Ze knikt en ik maak haar ballgag los zodat ze kan meetellen."Dank U meneer" zegt ze lief.

Ik neem het zweepje en laat het over haar lichaam glijden. Ter hoogte van haar billen stop ik en hef het langzaam op. Ik geef drie heel zachte tikjes gevolgd door een kleine pauze en een harde tik. Haar lichaam trekt zich samen en ze kreunde van genot. "één" zegt ze zachtjes.

Dan doe ik hetzelfde op haar andere bil. Drie zachte tikjes, een aarzeling en een harde tik.
"twee" zegt ze vol genot. En zo ga ik verder. Linkerbil, rechterbil, linkerbil, rechterbil,... "acht" kreunt ze opnieuw. Haar billen hadden ondertussen een mooi rood kleurtje. "Goed zo schatje. Ik ben trots op je! Nog twee te gaan, maar de laatste twee zullen iets harder zijn, ok?" "Ja alsjeblieft" smeekt ze me.

Ik neem het zweepje en laat het over haar linkerbil glijden. Draai een paar cirkeltjes en stop. Geef haar drie zachte tikjes, aarzel even en tenslotte een heel harde tik. Ze slaakteen gilletje en roept “negen!'

"Goed zo, nog ééntje te gaan lieve schat" Ik beweeg het zweepje naar haar rechterbil en doe hetzelfde. Eerst een paar cirkeltjes draaien, stoppen, drie zachte tikjes, een aarzeling en een harde tik! 'Tien!" roept ze al kronkelend in haar boeien. “Fantastisch gedaan schatje. Je hebt me heel trots gemaakt vandaag. En nu verdien je een beloning!"

Ik neem haar vast en draai haar om zodat ze opnieuw op haar rug ligt, haar polsen en enkels nog steeds vastgebonden. Met mijn hand maak ik haar blinddoek los en zodat ze me voor het eerst in de ogen kan kijken. Ik zie hoe haar mascara een beetje uitgelopen was en vind dit heerlijk om te zien.
"dank U meneer" zegt ze lief. Met mijn hand ga ik door haar lange haren, grijp ze vast en trek haar naar mij toe zodat ik ze een lange zwoele tongzoen kan geven. Dit heeft ze zeker verdiend. Ik stop, neem de sleutels van de boeien op het nachtkastje en maak het slotje tussen haar enkelboeien los. Ik kan nu haar zeiknat slipje over haar enkels trekken en gooi het naast bed. Haar polsen laat ik nog even boven haar hoofd geboeid en leg de sleutels terug op het nachtkastje.

Ik neem haar enkels vast en spreid ze uit elkaar. Met men mond ga ik langs haar linkerdij en gaf haar enkele kusjes en doe nadien hetzelfde met haar rechterdij totdat ik aan haar poesje kom. Ze kreunt van genot en is ontzettend opgewonden. "Alsjeblief" smeekt ze. Ik duw haar benen open en ga met men gezicht tussen haar bennen naar haar poesje en begin haar rustig te likken. Ze kreunt hard, probeert even haar benen dicht te doen, maar ik duw ze opzij. Ik lik haar eerst traag, dan weer snel, draai cirkeltjes rond haar clitje en geef het af en toe een kusje. Ze begint ondertussen harder en harder te kreunen. "Als je wil klaarkomen, moet je me het eerst lief vragen schatje" zei ik tegen haar. "uhu" mompelde alsof ze half verdoofd is.

Ik ga verder met haar te verwennen en steek een vinger in haar kutje. Haar lichaam trekt samen en ze kronkelt van genot. Ik blijf haar verder likken en masseer haar clitje terwijl ik nog een tweede vinger bij haar inbreng. Ik merkte dat ze langzamerhand in de buurt van het hoogtepunt komt en stop. Ik stap van het bed af en ze kijkt me smekend aan. "Alsjeblieft, niet stoppen meneer!" Jammert ze. Ik trek men jeans uit en nadien men boxershort. Ze kijkt me met grote ogen aan en kan nu goed zien hoe opgewonden ik ben.

Ik kruip terug op bed en ga boven haar hangen. Kijk ze diep in de ogen en geef haar een sensuele tongzoen. Langzaam laat ik me zakken zodat ik op haar lig. Neem haar vast bij haar haar en bijt zachtjes in haar hals. Ze kreunt en staat nu zo geil dat ze elk moment kan klaarkomen. Ik laat men harde penis in haar nat kutje glijden en duw hem diep naar binnen. Ze kreunt heerlijk en kijkt me dankbaar in de ogen. Ik haal mijn penis langzaam uit haar kutje en duw hem opnieuw staalhard binnen. Nog een keer. En nog een keer…

Haar ogen worden nauwer en ik zie dat ze bijna op het hoogtepunt is, zoals ook ik er heel dicht bij zat. "Mag ik alsjeblieft klaarkomen meneer?" smeekte ze me. "Ja schatje" fluister ik in haar oor en haal men penis langzaam uit haar kutje om hem vervolgens een laatste keer diep naar binnen te duwen. Ze trekt aan haar boeien, kreunt en zakt dan in elkaar terwijl ik in haar klaarkom. Ik laat me naast haar zakken, kijk haar in de ogen en gaf haar een hemelse tongzoen. 'Dankjewel meneer" fluistert ze zacht. "Graag gedaan schatje" zeg ik lief en geef ze een kus. Ik maak haar boeien los en nam haar stevig in men armen vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen