copypast_protection

donderdag 1 augustus 2013

Een helpende hand

Graag wou ik een helpende hand verwelkomen.. Haar Eigenaar, een BDSM vriend van Mij, is weg voor 2/3 maand voor de organisatie van één van 's werelds grootste BDSM events *1..



En Hij vroeg Me om op Zijn slavin te letten, en om haar Mijn manier van het slavinnen-bestaan te leren.. ze liet weten dat ze graag compleet als sex en lust-object wou door het leven gaan, die zonder consequenties kon luisteren en zich nuttig kon maken als dat gewenst werd, en dus diende de training hierop afgestemd te worden.

ze is 22, en met 2 jaar ervaring als submissive (onderdanige), en 1 jaar als slavin voor haar huidige Eigenaar. Ik mocht van haar Eigenaar een foto's tonen van haar, en ze had nogal een ruwe verwelkoming, en da's dan ook de reden voor haar lange snoetje..

Ik geloof namelijk niet in 'zachte' introducties, en dit kwam duidelijk als een verassing voor haar, maar, het kwaad is nog niet geschied.. ze toont reeds goed gedrag en veel bereidheid om te leren..

Je mag gerust commentaar geven op haar uiterlijk, en haar wat uitschelden voor de keuzes die ze gemaakt heeft in haar leven.. ze kickt op vernederingen...


1:
All inclusive, pansexual, BDSM, swinger's fantasy role play retreat on 360 acres. Includes information on registration, accommodations, presenters, and special events.
http://campcrucible.com/

1 opmerking:

  1. wat een "bedrukt" gezicht, het lijkt wel of ze er niet graag is.
    jammer dat ik het nu pas lees, had haar anders ook wel eens mee een lesje willen leren.
    ze heeft anders wel lekkere gezwollen tieten,voor haar leeftijd hangen ze al wel een beetje... mooie piercings,ideaal om gewichtjes aan te hangen.
    jammer dat ze haar sletten kut verbergtn ze heeft toch geen schaamte?
    groeten
    K.
    kurtbdsm@yahoo.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen